Hvordan sender jeg kontoudtog | Kautionist Lån FAQ | Tando Lån

Hvordan sender jeg jer mine kontoudtog?

Som en del af vores tjeks beder vi nogle gange om, at få tilsendt kontoudtog. Det er vigtigt, at man kan se dit fulde navn og adresse på mindst èn af siderne, samt at man kan se fra dags dato og 60 dage tilbage.

Her er en guide til, hvordan man nemmest kan gøre det:

1) Log ind på din Netbank. Hvis du ikke har netbank, se nederst på denne side.

2) Når du er logget ind, så find og tryk på din grundkonto/lønkonto. (Det skal være dén konto hvor du modtager din månedlige indkomst, og hvor der foregår mest aktivitet)

3) Perioden skal rettes til, i midten af skærmen, så den strækker sig fra dags dato og 60 dage bagud.

4) Tryk på det lille printer ikon på skærmen som ofte er i højre hjørne. Det giver muligheden for at gemme kontoudtogene som en PDF-fil. Bare tryk på knappen “skift” som findes til højre for “destination”.

5) Gem PDF-filen på skrivebordet (så den er let at finde igen).

6) Når PDF-filen er gemt, kan den vedhæftes i en e-mail og videresendes til dokument@tandolan.dk. Husk at skrive en reference i din e-mail, så vi kan se, at det er dig der har sendt os noget.

7) Hvis du ikke kan gemme filen som en PDF, kan du bare tage billeder af kontoudtogene og sende dem i stedet.

Hvis du ikke har Netbank, så er det muligt at kontakte din bank, så de kan sende kontoudtogene direkte til dig. Derefter kan du sende dem til os.

Kan du ikke finde det svar, du søger?

Vi er altid klar til at hjælpe, så klik her for at kontakte us.

Vi tjekker dine oplysninger. Det tager lige et øjeblik.