Hvordan kan det være, at i ikke har et telefonnummer? | Kautionist lån FAQ | Tando Lån

Hvordan kan det være, at i ikke har et telefonnummer?

Det er et godt spørgsmål.

Da vi startede Tando havde vi faktisk et telefonnummer, men de fleste af vores kunder brugte det ikke - i stedet emailede kunderne os omkring behandling af deres sager.

Det der endte med at ske var, at vi forsøgte at skabe rigtig god digital kundeservice, men det gik ikke så godt som vi havde håbet, da vi ofte blev distraheret af telefonopkald.

Vi har derfor besluttet, at du som kunde ikke længere skal høre på receptionsmusik på telefonen, men at vi som en virksomhed vil bruge mere tid på at skabe gode værktøjer og apps, som vores kunder kan bruge til at behandle deres ansøgning online. Hvis tilfældet alligevel er, at du skal bruge vores hjælp, så har vi en rigtig hurtig og præcis service via email, chat eller SMS.

Det sjove er, at vi rent faktisk er i kontakt med flere kunder end da vi brugte telefonen. Vi gør det nu bedre og langt hurtigere, hvilket både er en hjælp til dig, men også for os.

Bare rolig, vi er stadigvæk mennesker, som sidder klar til at hjælpe dig hvis behovet opstår. Så hvis der er noget du mangler, så kan du kontakte os her - vi vil være klar til at hjælpe.

Kan du ikke finde det svar, du søger?

Vi er altid klar til at hjælpe, så klik her for at kontakte us.

Vi tjekker dine oplysninger. Det tager lige et øjeblik.