Lad os gøre fagtermerne simple

Det er vores ansvar, at alle vores kunder forstår hvad vi mener. Derfor arbejder vi dagligt på, at kommunikere på simpelt dansk. Vi bruger ikke finansielle ord eller virksomheds jargon, hvis ikke det er absolut nødvendigt. Og for at hjælpe hvor vi kan, forklarer vi her nogle af de vigtigste dele af vores produkt.

Her kan du finde vigtige dokumenter:

Og her forklarer vi nogle af de vigtige ting, som vi tror du gerne vil vide - på normalt dansk.

Vi går ekstremt meget op i datasikkerhed.

Når du ansøger om et lån hos os, indtaster du nogle informationer om dig selv via vores hjemmeside. Vi tager derefter en hurtig snak over telefonen, hvor vi bla. får adgang til dine kontooversigter fra banken, dine kreditoplysninger, og eventuelle værdipapirer i huset.

Dine oplysninger bliver kun brugt til én ting; for at se om vi kan give dig et lån.

Vi passer på alle dine oplysninger, og vores ansatte kan kun se lige præcis de oplysninger, der er nødvendige, for at de kan gøre deres arbejde.

Hvis du har flere spørgsmål omkring dine data, så kan du læse mere her: Privatlivspolitik

Når dit lån er blevet godkendt, overfører vi pengene til din selvskyldnerkautionist. Dét gør vi for at være sikre på, at din selvskyldnerkautionist ikke er udsat for identitetstyveri.

Din selvskyldnerkautionist skal så overføre pengene til dig.

Vi gør det kun på denne her måde, for at beskytte selvskyldnerkautionisten.

Nogle gange vil man alligevel ikke have et lån, eller kommer i den heldige situation, at man kan betale det hele tilbage på én gang. Det synes vi er helt fint.

Hvis du vil indfri dit lån før tid, så skal du bare betale tilbage hvad du skylder på lånet, og så lukker vi din konto. Der er ingen ekstra gebyrer eller omkostninger ved at betale tilbage før tid.

Vi udregner desuden renten på daglig basis - hvilket vil sige, at jo hurtigere du betaler dit lån tilbage, des billigere bliver det for dig.

Hvis du skifter mening med det samme - så kan du bare sende pengene tilbage til os uden ekstra omkostninger.

Vi elsker åben kommunikation, og synes det er utroligt vigtigt. Derfor holder vi kontakten med dig, så længe du har et lån hos os.

Vi minder dig om månedlige tilbagebetalinger og vi kan holde dig opdateret om nye ting vi har udviklet, der kan gøre dit liv meget lettere - hvis du altså er interesseret.

Hvis tingene går galt kontakter vi dig, så vi sammen kan prøve at få din konto tilbage på sporet.

Hvad end vi kontakter dig omkring, så kan du være helt sikker på, at vi holder os til vores løfter.

Dine månedlige betalinger vil trækkes automatisk fra dit betalingskort. Det fungerer på samme måde som f.eks. online TV streaming services.

Vi har valgt at gøre det sådan for at holde det simpelt.

Hvis du nogensinde har et problem med dit kort (lad os sige at du mister det) så kan du altid betale via bankoverførsel eller fra din online konto.

Når du indtaster dit betalingskort på vores hjemmeside sker der disse ting:

  • 1) Du giver os tilladelse til at bruge dit kort til de månedlige betalinger på dit lån. Selvfølgelig altid som ifølge vores låneaftale, vi vil aldrig bare trække penge.
  • 2) Du bekræfter, at du har tilladelse til at bruge betalingskortet.
  • 3) Tando gemmer aldrig dine kortoplysninger. Vi giver dem videre (med det samme) til en specialist virksomhed, der arbejder med kortbetalinger. De har det højeste niveau af kryptering og sikkerhed.

Hvis du nogensinde vil have os til at slette et kort, så gør vi det. Vi skal bare bruge et nyt kort til dine månedlige betalinger.

Tjek vores ofte stillede spørgsmål hvis du vil vide mere.

Vent et øjeblik mens vi tjekker dine detaljer. Venligst undlad at trykke på 'refresh'/tilbage. Hvis siden ikke opdaterer, kontakt os på tlf +45 92 45 54 95 eller email hej@tandolan.dk.