Hvad kan jeg hjælpe dig med?

Vælg forneden -

Hvordan står det til med min ansøgning

Mange tak for din ansøgning hos os. Vi kigger din ansøgning igennem hurtigst muligt, og så vil vi kontakte dig på email og SMS, for at sikre, at du altid er opdateret og informeret i processen.

Hvis du vil se nuværende status på din ansøgning, klik nedenfor.

Hvis du har brug for hjælp, og hvis du ikke har kunnet finde dit svar her, så tag kontakt, og så vil vi vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg få et lån, hvis jeg har tidligere betalingsanmærkninger?
Hvem betaler den månedlige ydelse?
Hvor lang tid tager det at få mit lån?
Hvordan står det til med min ansøgning

Jeg kan ikke finde en kautionist

Ok, så først og fremmest, de gode nyheder. Hvis du har brug for at finde en kautionist, så betyder det at du er blevet accepteret til et lån og at vi har reserveret pengene til dig. Der skal være en kautionist med på alle vores lån da vi er en virksomhed baseret på tillid - ikke din fortid.

Hver uge, arbejder vi med tusindvis af kunder der er i samme situation som dig - nemlig at de har brug for at finde en egnet kautionist. Derfor har vi udviklet nogle værktøjer der kan hjælpe dig med at finde den rigtige person, hjælpe dig med at få spurgt dem, eller bare se om de lever op til vores kriterier. Så tag et lille kig, og se om det ikke kan hjælpe dig med at finde den helt rette kautionist.

Er min kautionist egnet?
Hvem kan være min kautionist?
Hvordan spørger jeg min kautionist?
Hvordan laver min kautionist deres ansøgning?

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er en selvskyldnerkautionist?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?
Hvad vil I spørge min kautionist om?

Hvorfor er min kautionist blevet afvist?

Det er et stort ansvar at være kautionist, så vi arbejder hårdt på at sørge for, at vi kun godkender kautionister som vi mener er i en passende finansiel position, hvor der er mulighed for at leve op til det ansvar.

Vi har nogle grundlæggende krav, som at have en god indkomst og en historie med at betale regninger til tiden. Plus, vi fortæller dig altid, at husejere er mere tilbøjelige til at blive accepteret.

Vi har dog også nogle mere komplicerede regler, der findes for at beskytte dig, din garant og os fra at komme ind i noget, der ikke er egnet. Vi lover, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at acceptere din kautionist - så hvis vi har afvist dem, er det af en god grund.

Så hvis du vil vide mere om hvordan man finder en egnet kautionist, så kan du kigge lidt på vores guide her.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvorfor er min kautionist blevet afvist?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?
Skal min kautionist være boligejer?

Kan jeg låne flere penge?

Hvis vi endnu ikke har udbetalt dit lån, så kan du ansøge på beløb helt op til 70.000kr. Du skal bare vise os, at du har mulighed for at klare de månedlige betalinger - bare så du ikke ender i en situation hvor du ikke har plads i budgettet til at klare betalingerne.

Husk at din kautionist også skal være i stand til at betale de månedlige afdrag, hvis du nu ikke kan.

Hvis du allerede har fået udbetalt dit lån, så skal du have indfriet det fulde lånebeløb, før at vi kan hjælpe dig med at ansøge om et højere lån.

For at se din balance, så kan du logge ind og kigge på din betalingsoversigt.


Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvor meget kan jeg låne?
Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?

Der er et problem med jeres hjemmeside

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Jeg vil gerne annullere min ansøgning

Intet problem - Vi håber du har fundet en anden løsning.

Når du er blevet accepteret til et lån hos os, så reserverer vi pengene til dig i op til 2 uger.

Så hvis du ikke længere har brug for det, så bare giv os besked, så vi kan kan give pengene til en anden. Klik nedenfor for at annullere din ansøgning.

Annullere min ansøgning

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ved jeg, om jeg bliver godkendt?
Er et Tando lån sikkert?
Hvorfor er jeres rente så høj?

Andet

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er en selvskyldnerkautionist?
Hvor lang tid tager det at få mit lån?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?

Skal jeg bruge NemID for at være kautionist?

Ja det skal du. Vi tager vores sikkerhedstjek meget seriøst, så du vil skulle bruge dit NemID når du ansøger hos os. Hvis du ikke har NemID, så vil du desværre ikke have mulighed for at stå som kautionist.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad vil I spørge min kautionist om?
Skal min kautionist være boligejer?
Hvorfor indsamler I min kautionists bankoplysninger?

Hvad er mit ansvar som kautionist?

Det er et rigtig godt spørgsmål og noget som vi tager meget seriøst.

Faktisk, så har vi skrevet en del om det på hjemmeside, hvor du kan læse alt om dit ansvar som kautionist. Det kan du læse lige her.

Helt kortfattet, så vil du skulle betale de månedlige afdrag på lånet, hvis låntageren på hvilket som helst tidspunkt ikke selv får betalt til tiden eller får betalt det fulde beløb.

Du kan gå ind og læse vores guide, som også indeholder meget andet vigtig information.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er kautionistens ansvar?
Burde jeg blive kautionist?
Hvorfor går mit lån ind på kautionistens konto?

Hvordan laver jeg en kautionist ansøgning?

Det er ret simpelt at ansøge som kautionist.

Så snart at låntageren har udfyldt deres ansøgning, så vil de få tilsendt et unikt link. Det skal du bare klikke på, og så kan du begynde din del af ansøgningen.

For en mere detaljeret forklaring, så kan du læse vores guide, der forklarer hele kautionist ansøgningsprocessen.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er processen for en kautionist?
Hvorfor indsamler I min kautionists bankoplysninger?
Hvordan skriver min kautionist under på formularerne?

Hvornår får jeg besked om min ansøgning er blevet accepteret ?

Når du har ansøgt som kautionist, så vil vi give dig besked med det samme hvis du ikke kan stå som kautionist.

Efter at du har udfyldt din online ansøgning, så vil vi gennemgå de sidste detaljer, for at være sikre på, at du er i stand til at påtage dig ansvaret der følger med som kautionist.

Hvis alt ser fint ud, så kan vi få lånet udbetalt til dig inden for 24 timer. Vi vil selvfølgelig altid holde dig opdateret gennem ansøgningsprocessen.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er processen for en kautionist?
Bliver kautionisten kreditvurderet?
Kan min partner eller et familiemedlem være min kautionist?

Hvordan kan jeg stoppe med at være kautionist?

Du kan til enhver tid annullere din ansøgning, før vi har udbetalt lånet - bare klik her.

Hvis vi allerede har udbetalt lånet, så er det eneste tidspunkt for at stoppe som kautionist, når lånets fulde beløb er blevet indfriet, og det inkluderer også renterne der vil have blive tillagt i den tid lånet var aktivt.

For at se hvor meget der mangler at blive betalt, og for at indfri lånet, så kan du logge på din online konto.
For at se mere vedrørende dit ansvar som kautionist, så kan du læse vores guide her.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Burde jeg blive kautionist?
Kan jeg skifte kautionist?

Der er et problem med jeres hjemmeside

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Andet

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan står det til med min ansøgning
Er et Tando lån sikkert?

Jeg vil gerne have ændret min betalingsdato

Så længe dit lån er opdateret, og du ikke er for tæt på din nuværende betalingsdato, kan du ændre din betalingsdato ved at ringe til os på +45 92 45 54 95.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?

Hvor meget mangler jeg at betale?

For at se din betalingshistorik, lånesaldo, foretage en betaling eller indfri din lånesaldo, skal du ringe til os på +45 92 45 54 95.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?

Lav ekstra tilbagebetaling

To make an additional repayment on your loan, give us a call on +45 92 45 54 95. Keep in mind that the sooner you pay off your loan, the less you pay in full, so it�s worth paying extra for payments.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?

Indfri mit lån

Ring til os på +45 92 45 54 95. for at indfri lånet Husk, at jo før du tilbagebetaler dit lån, des mindre betaler du tilbage.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?

Opdater mine betalingsoplysninger

Hvis du vil opdatere dine betalingsoplysninger, skal du ringe til os på +45 92 45 54 95.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Jeg kan ikke betale denne måned

Det er rigtig vigtigt at dit lån bliver på rette spor og at alle dine månedlige afbetalinger bliver foretaget til tiden. Hvis, for hvilken som helst årsag, du ikke har mulighed for at betale et afdrag, så vil din kautionist skulle klare betalingen for dig, så vi er sikre på at lånet forbliver på rette spor.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Jeg har ikke mulighed for at betale denne måned

Det er rigtig vigtigt at dit lån bliver på rette spor og at alle dine månedlige afbetalinger bliver foretaget til tiden. Hvis, for hvilken som helst årsag, du ikke har mulighed for at betale et afdrag, så vil din kautionist skulle klare betalingen for dig, så vi er sikre på at lånet forbliver på rette spor.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad sker der, hvis en betaling mislykkes?
Hvad er de forskellige muligheder for at klare betaling?
Kan jeg foretage et mindre månedligt beløb?
Kan jeg tage en betalingsfri måned?

Den månedlige betaling er for høj

Før vi godkender et lån, så udfylder vi en budgetplan sammen med dig, for at sikre os, at du har råd til de månedlige betalinger.

Hvis din situation ændres, og du ikke længere har råd til dine betalinger, så skal din kautionist betale dem for dig, indtil du har råd til selv at klare dem igen.

Det er rigtig vigtigt at dit lån forbliver på rette spor, og det er en af de vigtigste årsager til at have en kautionist.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg foretage et mindre månedligt beløb?
Hvorfor er jeres rente så høj?
Hvad sker der, hvis en betaling mislykkes?
Hvem betaler den månedlige ydelse?

Jeg har brug for, at opdatere min regelmæssige tilbagebetalingsdato

Så længe dit lån er opdateret, og du ikke er for tæt på din nuværende betalingsdato, kan du ændre din betalingsdato ved at ringe til os på +45 92 45 54 95.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Kan jeg foretage en tidlig betaling?
Hvad er de forskellige muligheder for at klare betaling?

Jeg har brug for, at opdatere mine tilbagebetalingsinformationer

Hvis du vil opdatere dine betalingsoplysninger, skal du ringe til os på +45 92 45 54 95.

E-mail os -

hej@tandolan.dk

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Kan jeg foretage en tidlig betaling?
Hvad er de forskellige muligheder for at klare betaling?

Tilbyder I betalingsfri måned?

Vi tilbyder ikke betalingsfrie måneder. Når du låner penge fra os, så lover vi, at vi vil gøre alt hvad vi kan, for at sørge for at du er på rette spor, og at vi kan hjælpe dig med at overholde de oprindelige betingelser for dit lån. Vi mener ikke, at betalingsfrie måneder hjælper med dette, så det er derfor vi ikke tilbyder dem til vores kunder.

E-mail os -

hei@tandolaina.fi

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Jeg vil gerne annullere min ansøgning

Intet problem - Vi håber du har fundet en anden løsning.

Når du er blevet accepteret til et lån hos os, så reserverer vi pengene til dig i op til 2 uger.

Så hvis du ikke længere har brug for det, så bare giv os besked, så vi kan kan give pengene til en anden. Klik nedenfor for at annullere din ansøgning.

Annullere min ansøgning

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ved jeg, om jeg bliver godkendt?
Hvor meget kan jeg låne?
Kan jeg få et lån, hvis jeg har tidligere betalingsanmærkninger?

Indfri mit lån

Ring til os på +45 92 45 54 95. for at indfri lånet Husk, at jo før du tilbagebetaler dit lån, des mindre betaler du tilbage.

E-mail os -

hei@tandolaina.fi

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Kan jeg foretage en tidlig betaling?

I skal stoppe med at kontakte mig

Hvis du føler, at vi taget kontakt til dig når vi ikke burde, så giv os besked, og så skal vi nok tage os af det.

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Ellers kan du sende en email til

hej@tandolan.dk

Hvordan kan jeg lave en klage?

Vi tager klager meget alvorligt. Du må endelig tage kontakt for at fortælle os hvad der er galt, så kan vi få undersøgt hvad problemet er, og så vende tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan læse mere om vores klageproces her.

Giv besked hvad der er galt, så vil vi straks forsøge at finde en løsning til dig. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

I har taget penge fra mig

Tag kontakt, og så vil vi tage et kig på det med det samme, og sørge for at få det ordnet for dig.

Du kan ringe på:

+45 92 45 54 95

Linjerne er åbne fra kl. 8 - 18 fra mandag til fredag. Vi har lukket i weekenden og på helligdage.

Ellers kan du sende en email til

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvorfor har i taget penge fra mig?

Mediehenvendelser

Alle mediehenvendelser skal sendes til media@tando.me

Partnere og marketingpartnere

Alle samarbejdshenvendelser skal sendes til affiliates@tando.me

Vent et øjeblik mens vi tjekker dine detaljer. Venligst undlad at trykke på 'refresh'/tilbage. Hvis siden ikke opdaterer, kontakt os på tlf +45 92 45 54 95 eller email hej@tandolan.dk.