Kontakt Tando | Kautionist Lån Danmark | Tando Lån

Hvad kan jeg hjælpe dig med?

Vælg forneden -

Hvordan står det til med min ansøgning

Tusind tak for at lave en ansøgning hos os. Vi vil gennemgå din ansøgning hurtigst muligt. Vi skal nok holde dig opdateret på både SMS og email. Hvis vi har brug for yderligere informationer, så skal vi nok tage kontakt. Vi har forhåbentlig mulighed for at få dit lån godkendt meget snart!

Har du brug for hjælp og kan ikke finde det her, så kontakt os og så vil vi vende tilbage hurtigst muligt. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg få et lån, hvis jeg har tidligere betalingsanmærkninger?
Hvem betaler den månedlige ydelse?
Hvor lang tid tager det at få mit lån?
Hvordan står det til med min ansøgning

Jeg kan ikke finde en kautionist

Ok, så først og fremmest, de gode nyheder. Hvis du har brug for at finde en kautionist, så betyder det at du er blevet accepteret til et lån og at vi har reserveret pengene til dig. Der skal være en kautionist med på alle vores lån da vi er en virksomhed baseret på tillid - ikke din fortid.

Hver uge, arbejder vi med tusindvis af kunder der er i samme situation som dig - nemlig at de har brug for at finde en egnet kautionist. Derfor har vi udviklet nogle værktøjer der kan hjælpe dig med at finde den rigtige person, hjælpe dig med at få spurgt dem, eller bare se om de lever op til vores kriterier. Så tag et lille kig, og se om det ikke kan hjælpe dig med at finde den helt rette kautionist.

Er min kautionist egnet?
Hvem kan være min kautionist?
Hvordan spørger jeg min kautionist?
Hvordan laver min kautionist deres ansøgning?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er en selvskyldnerkautionist?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?
Hvad vil I spørge min kautionist om?

Hvorfor er min kautionist blevet afvist?

Det er et stort ansvar at være kautionist, så vi arbejder hårdt på at sørge for, at vi kun godkender kautionister som vi mener er i en passende finansiel position, hvor der er mulighed for at leve op til det ansvar.

We have some basic requirements, like having a good income and a history of paying bills on time. Plus, we always let you know that homeowners are more likely to be accepted.

However, we also have some more complicated rules that exsist to protect you, your guarantor and us from getting into something that isn't suitable. We promise that we will do everything we can to accept your guarantor - so if we have decliend them, it's for a good reason.

Så hvis du vil vide mere om hvordan man finder en egnet kautionist, så kan du kigge lidt på vores guide her.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvorfor er min kautionist blevet afvist?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?
Skal min kautionist være boligejer?

Kan jeg låne flere penge?

Hvis vi endnu ikke har udbetalt dit lån, så kan du ansøge på beløb helt op til 70.000kr. Du skal bare vise os, at du har mulighed for at klare de månedlige betalinger - bare så du ikke ender i en situation hvor du ikke har plads i budgettet til at klare betalingerne.

Husk at din kautionist også skal være i stand til at betale de månedlige afdrag, hvis du nu ikke kan.

Hvis du allerede har fået udbetalt dit lån, så skal du have indfriet det fulde lånebeløb, før at vi kan hjælpe dig med at ansøge om et højere lån.

For at se din balance, så kan du logge ind og kigge på din betalingsoversigt.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvor meget kan jeg låne?
Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?

Der er et problem med jeres hjemmeside eller mobil app

Det lyder ikke godt - vi vil forsøge at fikse det hurtigst muligt. Du bedes fortælle os så detaljeret som muligt hvad problemet er, så vi kan finde en løsning til dig. Vi kontakter dig med det samme når vi har løst problemet. Send en mail til os på

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvorfor har i taget 90 øre fra min bankkonto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Jeg vil gerne annullere min ansøgning

Intet problem - Vi håber du har fundet en anden løsning.

Når du er blevet accepteret til et lån hos os, så reserverer vi pengene til dig i op til 2 uger.

Så hvis du ikke længere har brug for pengene, kan du så ikkegive os besked? Så kan vi nemlig få sendt pengene videre til en anden ansøger.

Hvis du vil annullere din ansøgning, så giv os besked - vi tager os af resten! Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ved jeg, om jeg bliver godkendt?
Er et Tando lån sikkert?
Hvorfor er jeres rente så høj?

Andet

Har du brug for hjælp og kan ikke finde det her? Så kontakt os og så vil vi vende tilbage hurtigst muligt. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er en selvskyldnerkautionist?
Hvor lang tid tager det at få mit lån?
Kan jeg få et lån uden en kautionist?

Hvorfor skal jeg downloade en mobil app?

Der er to grunde til at du skal have downloadet vores mobil app.

Først, så er det for, at du kan færdiggøre din ansøgning som kautionist, da vi skal være sikre på at du forstår din rolle, dit ansvar og konsekvenserne der følger, når man ikke betaler på et Tando lån.

Alt dette gør vi ved at dele informationerne med dig og så beder vi dig om at bekræfte, at du forstår dette. Det hjælper os også med at foretage vores identitetstjek og anti-hvidvaskningstjek - hvilket er noget vi tager meget seriøst.

Den anden grund til at du skal hente vores app er, at vi synes det er rigtig vigtigt at du, som kautionist, kan holde dig opdateret på lånet, efter det er blevet udbetalt.

Selvfølgelig er denne anden del, helt op til dig, og du er velkommen til at slette appen, hvis du har lyst til det.

Men hvis du vælger at beholde den, så vil du have mulighed for at se at afdragene bliver betalt til tiden og vi kan holde dig opdateret hvis der opstår problemer.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende det at være kautionist eller hvis du har brug for vores hjælp - så kan du altid kontakte os. Det er vigtigt for os at vores kunder har fuld forståelse for hvad vores lån går ud på. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvor henter jeg Tando appen?
Jeg har ikke en Iphone eller Android for jeres app.
Jeg kan ikke downloade jeres mobil app.

Skal jeg bruge NemID for at være kautionist?

Ja det skal du. Vi tager vores sikkerhedstjek meget seriøst, så du vil skulle bruge dit NemID når du ansøger hos os. Hvis du ikke har NemID, så vil du desværre ikke have mulighed for at stå som kautionist.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad vil I spørge min kautionist om?
Skal min kautionist være boligejer?
Hvorfor indsamler I min kautionists bankoplysninger?

Hvad er mit ansvar som kautionist?

Det er et rigtig godt spørgsmål og noget som vi tager meget seriøst.

Faktisk, så har vi skrevet en del om det på hjemmeside, hvor du kan læse alt om dit ansvar som kautionist. Det kan du læse lige her.

Helt kortfattet, så vil du skulle betale de månedlige afdrag på lånet, hvis låntageren på hvilket som helst tidspunkt ikke selv får betalt til tiden eller får betalt det fulde beløb.

Du kan gå ind og læse vores guide, som også indeholder meget andet vigtig information.

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende det at være kautionist eller hvis du har brug for vores hjælp - så kan du altid kontakte os. Det er vigtigt for os at vores kunder har fuld forståelse for hvad vores lån går ud på. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er kautionistens ansvar?
Burde jeg blive kautionist?
Hvorfor går mit lån ind på kautionistens konto?

Hvordan laver jeg en kautionist ansøgning?

Det er ret simpelt at ansøge som kautionist.

Så snart at låntageren har udfyldt deres ansøgning, så vil de få tilsendt et unikt link. Det skal du bare klikke på, og så kan du begynde din del af ansøgningen.

For en mere detaljeret forklaring, så kan du læse vores guide, der forklarer hele kautionist ansøgningsprocessen.

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende det at være kautionist eller hvis du har brug for vores hjælp - så kan du altid kontakte os. Det er vigtigt for os at vores kunder har fuld forståelse for hvad vores lån går ud på. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er processen for en kautionist?
Hvorfor indsamler I min kautionists bankoplysninger?
Hvordan skriver min kautionist under på formularerne?

Hvornår får jeg besked om min ansøgning er blevet accepteret ?

Når du har ansøgt som kautionist, så vil vi give dig besked med det samme hvis du ikke kan stå som kautionist.

Efter at du har udfyldt din online ansøgning, så vil vi gennemgå de sidste detaljer, for at være sikre på, at du er i stand til at påtage dig ansvaret der følger med som kautionist.

Hvis alt ser fint ud, så kan vi få lånet udbetalt til dig inden for 24 timer. Vi vil selvfølgelig altid holde dig opdateret gennem ansøgningsprocessen.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad er processen for en kautionist?
Bliver kautionisten kreditvurderet?
Kan min partner eller et familiemedlem være min kautionist?

Hvordan kan jeg stoppe med at være kautionist?

Du kan annullere din ansøgning på hvilket som helst tidspunkt før at lånet er blevet udbetalt - du skal bare give os besked.

Hvis vi allerede har udbetalt lånet, så er det eneste tidspunkt for at stoppe som kautionist, når lånets fulde beløb er blevet indfriet, og det inkluderer også renterne der vil have blive tillagt i den tid lånet var aktivt.

For at se hvor meget der mangler at blive betalt, og for at indfri lånet, så kan du logge på din online konto.
For at se mere vedrørende dit ansvar som kautionist, så kan du læse vores guide her.

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende det at være kautionist eller hvis du har brug for vores hjælp - så kan du altid kontakte os. Det er vigtigt for os at vores kunder har fuld forståelse for hvad vores lån går ud på. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Burde jeg blive kautionist?
Hvordan stopper jeg med at være en kautionist?
Kan jeg skifte kautionist?

Der er et problem med jeres hjemmeside eller mobil app

Det lyder ikke godt - vi vil forsøge at fikse det hurtigst muligt. Du bedes fortælle os så detaljeret som muligt hvad problemet er, så vi kan finde en løsning til dig. Vi kontakter dig med det samme når vi har løst problemet. Send en mail til os på

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Jeg kan ikke få adgang til min konto
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Andet

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende det at være kautionist eller hvis du har brug for vores hjælp - så kan du altid kontakte os. Det er vigtigt for os at vores kunder har fuld forståelse for hvad vores lån går ud på. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan står det til med min ansøgning
Jeg kan ikke få adgang til min konto
Er et Tando lån sikkert?

Jeg vil gerne have ændret min betalingsdato

Så længe din konto er op til dato, og du ikke er for tæt på din næste månedlige betalingsdato, så kan du gå ind og ændre din betalingsdato på vores app eller på din online konto.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Hvor meget mangler jeg at betale?

Du kan bruge vores app, eller du kan logge ind online for at se din betalingsoversigt, din nuværende balance, foretage betalinger eller for at indfri dit lån.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?

Lav ekstra tilbagebetaling

Download vores mobil app eller log ind online for at foretage ekstra betalinger på dit lån. Husk, at jo hurtigere du indfrier dit lån, desto mindre bliver det fulde beløb der skal betales, så det er altid en god idé at lave ekstra betalinger.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?

Indfri mit lån

Download vores mobil app eller log ind online for at indfri dit lån. Husk, at jo hurtigere du indfrier dit lån, desto mindre bliver det fulde beløb der skal betales.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan indbetaler eller indfrier jeg mit lån?
Hvordan ændrer jeg betalingsdatoen?
Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?

Opdater mine personlige oplysninger

Du kan holde styr på alle dine personlige oplysninger fra vores mobil app eller du kan se det på din online konto. Det er super nemt.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Jeg kan ikke få adgang til min konto
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Opdater mine betalingsoplysninger

Du kan holde styr på alle dine betalingsoplysninger fra vores mobil app eller du kan se det på din online konto. Det er super nemt.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Jeg kan ikke få adgang til min konto
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Jeg kan ikke betale denne måned

Det er rigtig vigtigt at dit lån bliver på rette spor og at alle dine månedlige afbetalinger bliver foretaget til tiden. Hvis, for hvilken som helst årsag, du ikke har mulighed for at betale et afdrag, så vil din kautionist skulle klare betalingen for dig, så vi er sikre på at lånet forbliver på rette spor.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vedrørende dine betalinger, så vil vi samarbejde med dig for at få dit lån op til dato. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Tank op & lån flere penge

Vi må have gjort noget rigtigt, hvis du gerne vil låne fra os igen - tusind tak for at du vil være en kunde hos os.

Lige nu, så er den eneste måde du kan låne fra os igen, ved først at betale tilbage lånets fulde beløb.

Når det så er indfriet, så er du mere end velkommen til at ansøge om et nyt lån hos os. Klik her for at starte en ny ansøgning.

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

Vi lover at samarbejde med dig, så vi kan give dig den bedst mulige Tando oplevelse. Hvis du har brug for os, så send en besked og vi vil med glæde hjælpe dig. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Jeg kan ikke få adgang til min konto
Hvordan kan det være, at i ikke har et telefonnummer?
Hvor lang tid er I om at svare?

Jeg har ikke mulighed for at betale denne måned

Det er rigtig vigtigt at dit lån bliver på rette spor og at alle dine månedlige afbetalinger bliver foretaget til tiden. Hvis, for hvilken som helst årsag, du ikke har mulighed for at betale et afdrag, så vil din kautionist skulle klare betalingen for dig, så vi er sikre på at lånet forbliver på rette spor.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vedrørende dine betalinger, så vil vi samarbejde med dig for at få dit lån op til dato. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvad sker der, hvis en betaling mislykkes?
Hvad er de forskellige muligheder for at klare betaling?
Kan jeg foretage et mindre månedligt beløb?
Kan jeg tage en betalingsfri måned?

Den månedlige betaling er for høj

Før vi godkender et lån, så udfylder vi en budgetplan sammen med dig, for at sikre os, at du har råd til de månedlige betalinger.

Hvis din situation ændres, og du ikke længere har råd til dine betalinger, så skal din kautionist betale dem for dig, indtil du har råd til selv at klare dem igen.

Det er rigtig vigtigt at dit lån forbliver på rette spor, og det er en af de vigtigste årsager til at have en kautionist.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vedrørende dine betalinger, så vil vi samarbejde med dig for at få dit lån op til dato. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg foretage et mindre månedligt beløb?
Hvorfor er jeres rente så høj?
Hvad sker der, hvis en betaling mislykkes?
Hvem betaler den månedlige ydelse?

Jeg har brug for, at opdatere min regelmæssige tilbagebetalingsdato

Så længe din konto er op til dato, og du ikke er for tæt på din næste månedlige betalingsdato, så kan du gå ind og ændre din betalingsdato på vores app eller på din online konto.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Jeg har brug for, at opdatere mine tilbagebetalingsinformationer

Du kan holde styr på alle dine betalingsoplysninger fra vores mobil app eller du kan se det på din online konto. Det er super nemt.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Tilbyder I betalingsfri måned?

Vi tilbyder ikke betalingsfrie måneder. Når du låner penge fra os, så lover vi, at vi vil gøre alt hvad vi kan, for at sørge for at du er på rette spor, og at vi kan hjælpe dig med at overholde de oprindelige betingelser for dit lån. Vi mener ikke, at betalingsfrie måneder hjælper med dette, så det er derfor vi ikke tilbyder dem til vores kunder.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vedrørende dine betalinger, så vil vi samarbejde med dig for at få dit lån op til dato. Send en mail til os på: -

hej@tandolan.dk

Jeg vil gerne annullere min ansøgning

Intet problem - Vi håber du har fundet en anden løsning.

Når du er blevet accepteret til et lån hos os, så reserverer vi pengene til dig i op til 2 uger.

Så hvis du ikke længere har brug for pengene, kan du så ikkegive os besked? Så kan vi nemlig få sendt pengene videre til en anden ansøger.

Hvis du vil annullere din ansøgning, så giv os besked - vi tager os af resten! Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan ved jeg, om jeg bliver godkendt?
Hvor meget kan jeg låne?
Kan jeg få et lån, hvis jeg har tidligere betalingsanmærkninger?

Indfri mit lån

Download vores mobil app eller log ind online for at indfri dit lån. Husk, at jo hurtigere du indfrier dit lån, desto mindre bliver det fulde beløb der skal betales.


Hvorfor ikke logge ind på din konto nu?

Hvordan kunne du tænke dig at logge ind på din konto?

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Kan jeg foretage ekstra betalinger?
Kan jeg foretage en tidlig betaling?
Hvordan logger jeg ind på min online konto?
Hvor henter jeg Tando appen?

I skal stoppe med at kontakte mig

Hvis du føler at vi kontakter dig unødigt, så giv os besked og så kan vi få kigget på det. Send en mail til os på:

hej@tandolan.dk

Hvad er dit telefon nummer?

Vi plejede at have et telefonnummer, men vi synes ikke det var en god løsning for vores kunder, der ofte endte med at sidde i kø i vores telefonlinje. Så nu er det sådan, at vi kan klare alting online. Bare rolig, vi er her stadig for dig og kan hjælpe dig med hvad du skulle have brug for - det bliver bare uden ventemusikken fra vores telefonlinje.

Har du brug for hjælp og kan ikke finde det her? Så kontakt os og så vil vi vende tilbage til dig hurtigst muligt. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvordan kan det være, at i ikke har et telefonnummer?
Hvor lang tid er I om at svare?

Hvordan kan jeg lave en klage?

Vi tager klager meget alvorligt. Du må endelig tage kontakt for at fortælle os hvad der er galt, så kan vi få undersøgt hvad problemet er, og så vende tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan læse mere om vores klageproces her.

Giv besked hvad der er galt, så vil vi straks forsøge at finde en løsning til dig. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

I har taget penge fra mig

Send os en besked også vil vi straks tage et kig på det så vi kan finde en løsning. Send en mail til os på -

hej@tandolan.dk

Du kan læse mere om relaterede spørgsmål der allerede er blevet besvaret. De kan måske hjælpe dig med at finde det du leder efter.

Hvorfor har i taget 90 øre fra min bankkonto?
Hvorfor har i taget penge fra mig?

Mediehenvendelser

Alle mediehenvendelser skal sendes til media@tando.me

Partnere og marketingpartnere

Alle samarbejdshenvendelser skal sendes til affiliates@tando.me

Vi tjekker dine oplysninger. Det tager lige et øjeblik.