Velkommen til Tando | Kautionist lån Danmark | Tando Lån

Velkommen til Tando

Siden vi startede Aurora i 2018 har vi brugt meget tid på at lære vores kunder at kende. Hvad I kan lide og ikke kan lide. Det er rigtig vigtigt for os at få udviklet den bedst mulige virksomhed, hvor vi kan tilbyde den allerbedste service, der virker for alle vores kunder.

Vi har for nyligt taget en stor beslutning - Vi har skiftet vores navn til Tando. Kort sagt betyder det, at alle kunder, som har et lån hos Aurora er nu blevet Tando kunder.

At skifte vores navn til Tando er en af de mange opgave, der reflekterer vores mssion. Vi har nemlig taget al den feedback som vi har fået fra vores kunder og overført det til Tando.

Så hvad betyder dette for mig?

Vores navneskift fra Aurora til Tando er super nemt - du behøver nemlig ikke at gøre noget som helst.

De månedlige tilbagebetalinger på dit lån vil fortsætte uden problemer og blive overført automatisk på din valgte dato.

Det eneste, som er forandret er, at vi nu kontakter dig igennem vores nye navn Tando. Så simpelt er det!

Nu vil du som Tando kunde have mulighed for, at benytte dig af alle de nye muligheder og funktioner, der følger med navnet.

Dine nye fordele hos Tando

Mobile App

Det var et stort skridt for os at udvikle Tando App’en til mobil - både tilgængelig på iOS og Android. Da vi ved, hvor meget det betyder for vores kunder, at man kan administrere lån på en enkelt og nemt tilgængelig måde, var en app den perfekte løsning.

Når du er Tando kunde, så kan du nemt logge ind på din konto og administrere dit lån. Download app’en nu.

Online Service

Da der fortsat er en lille del af vores kundekreds, der ikke bruger apps på mobilen, syntes vi, det var super vigtigt at man stadig fik mulighed for at få de samme funktioner online. På den måde kan man have overblik over sin konto, se kontoudtog, foretage betalinger og mange andre ting ved blot at logge sig på.

Som Tando kunde har du direkte adgang til dette. Tjek det ud.

De dygtigste til online hjælp

En ting, vi er ivrige efter at understrege, er, at vi ønsker at tilbyde vores kunder en fantastisk oplevelse - uanset hvordan du chatter med os. Vores ambitioner er ikke bare at tilbyde jer den bedste service for et “online firma”. Derimod er vores mål, at tilbyde jer den bedste service for “ ethvert firma” - Og I har fortalt os at den bedste måde at gøre dette, er online.

Slut med telefonopkald!

I løbet af det sidste års tid, har vi fået feedback fra vores kunder, men det allervigtigste var, at I ikke har lyst til at tale i telefon med virksomheder, hvis det kan undgås. I vil meget hellere klare det selv via en app eller via hjemmesiden. Den store nyhed er, at vi er blevet fuldt digitale. Vi tilbyder en super online kundeservice oplevelse, så I på den måde ikke længere skal hænge i telefonen for at få klaret tingene.

Vi lytter til jer og vil gerne gøre det helt rigtige og er derfor ved at udfase vores telefoner helt og aldeles, men bare rolig, I kommer til at kunne gøre det samme som før, samtidig med at man meget nemt og hurtigt kan komme i kontakt med os via SMS, Email eller online chat.

Hvad betyder Tando?

Den første ændring er navnet. “Tando” stammer fra Tandem, der er det latinske ord for “at arbejde sammen” eller “arbejde parvist”, hvilket vi synes er en passende beskrivelse af hvad vi står inde for. Det er selvfølgelig også en cykel, der er beregnet til to personer, der sammen driver cyklen fremad. Vi syntes derfor, vi skulle have et navn, der beskrev kernen i vores virksomhed, nemlig venskabet, fællesskabet og opbakningen der gør et Tando lån helt unikt.

Vi tjekker dine oplysninger. Det tager lige et øjeblik.