About Us | Tando Lån

Velkommen til Tando!

I september 2019 ændrede vi vores navn fra Aurora Lån til Tando.

Og hvad betyder det så? Firmaer skifter jo navn hele tiden, men det her er meget mere end bare en navneændring.

Siden vi startede i 2018, har vi brugt meget tid på at lære vores kunder at kende. Hvad I kan lide og ikke kan lide. Det er rigtig vigtigt for os at få udviklet den bedst mulige virksomhed hvor vi kan tilbyde den allerbedste service der virker for alle vores kunder.

Tando er altså det nye navn, men med dette kommer der også en hel del ændringer som vi har designet og udviklet efter feedback vi har modtaget fra jer!

Tando
Den første ændring er navnet. "Tando" stammer fra Tandem, der er det latinske ord for "at arbejde sammen" eller "arbejde parvist", hvilket vi synes er en passende beskrivelse af hvad vi står inde for. Det er selvfølgelig også en cykel, der er beregnet til to personer, der sammen driver cyklen fremad. Vi syntes derfor, vi skulle have et navn, der beskrev kernen i vores virksomhed, nemlig venskabet, fællesskabet og opbakningen der gør et Tando lån helt unikt.

Mobile App
Det var et stort skridt for os at udvikle Tando App’en til mobil og tablets, tilgængelig på både iOS og Android. Da vi ved, hvor meget det betyder for vores kunder, at man kan administrere lån på en enkelt og nemt tilgængelig måde, var en app den perfekte løsning. Men bare vent, indenfor det næste år kommer der flere opdateringer og funktioner, der gør det endnu lettere at bevare overblikket.

Kundeservice Online
Da der fortsat er en lille del af vores kundekreds, der ikke bruger apps på mobilen, syntes vi, det var super vigtigt at man stadig fik mulighed for at få de samme funktioner online. På den måde kan man have overblik over sin konto, se kontoudtog, foretage betalinger og mange andre ting ved blot at logge sig på.

Slut med telefonopkald!
I løbet af det sidste års tid, har vi fået feedback fra vores kunder, men det allervigtigste var, at I ikke har lyst til at tale i telefon med virksomheder, hvis det kan undgås. I vil meget hellere klare det selv via en app eller via hjemmesiden. Den store nyhed er, at vi er blevet fuldt digitale. Vi tilbyder en super online kundeservice oplevelse, så I på den måde ikke længere skal hænge i telefonen for at få klaret tingene.

Vi lytter til jer og vil gerne gøre det helt rigtige og er derfor ved at udfase vores telefoner helt og aldeles, men bare rolig, I kommer til at kunne gøre det samme som før, samtidig med at man meget nemt og hurtigt kan komme i kontakt med os via SMS, Email eller online chat.

De dygtigste til online hjælp.
En ting, vi er ivrige efter at understrege, er, at vi ønsker at tilbyde vores kunder en fantastisk oplevelse - uanset hvordan du chatter med os. Vores ambitioner er ikke bare at tilbyde jer den bedste service for et "online firma". Derimod er vores mål, at tilbyde jer den bedste service for "ethvert firma" - Og I har fortalt os at den bedste måde at gøre dette, er online.

Et sæt af løfter.
Tando kommer med et sæt af løfter, men i forlængelse af de løfter, kommer vi med ét mere. Vi er der for dem, som fejlagtigt er blevet afvist af bankerne. Ikke alle forstår disse personer og ingen har lyst til at passe på dem eller hjælpe dem tilbage på sporet. Nu er det sådan, at det er OK - fordi vi passer på dem og hjælper dem tilbage. Vi ønsker at tilbyde jer hjælp, når alle andre har sagt nej. Men ikke nok med det, så vil vi gerne passe godt på jer. Vi ønsker at give jer nemme og simple løsninger og vi er fast besluttet på at give jer gode kundeoplevelser - og det er et løfte!

Se, vi sagde jo at det er mere end bare et navneændring.

Vi tjekker dine oplysninger. Det tager lige et øjeblik.